GODZINY PRACY 7:00 - 15:00   INFOLINIA +48 790 440 232 ; +48 512 440 104  E-MAIL: marketing@jabama.pl          

Wersje językowe
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

Pytania dotyczące firmy Jabama

Co to jest Jabama?

Jabama to polski producent stanowisk roboczych, mebli przemysłowych oraz innego wyposażenia dla przemysłu i logistyki. Zajmujemy się także dodatkowo dystrybucją wysokiej klasy uzupełniającego wyposażenia innych renomowanych producentów.

Czy Jabama to polska firma?

Tak, Jabama to w 100% polska firma rodzinna.

Gdzie znajduje się siedziba firmy Jabama?

Siedziba firmy Jabama znajduje się w miejscowości Chrośla (adres: ul. Lawendowa 75, 05-311 Chrośla), w województwie mazowieckim (okolice Mińska Mazowieckiego).

Od ilu lat firma Jabama funkcjonuje na rynku?

Firma Jabama została założona w 2007 roku i działa na rynku produkcji stanowisk roboczych i mebli przemysłowych od 17 lat, w trakcie których zdobyła ogromne doświadczenie i uznanie licznych klientów działających w różnych branżach.

Jaka jest forma prawna prowadzenia działalności przez Jabama?

Aktualnie cała działalność firmy prowadzona jest przez spółkę Jabama Polska sp. z o.o. Historycznie działalność była prowadzona przez P.P.H.U. JABAMA Grzegorz Leszczyński.

Czy Jabama prowadzi profile w mediach społecznościowych i w serwisie YouTube?

Tak, mamy konta firmowe w mediach społecznościowych i aktywnie publikujemy na nich posty i informacje.

 

Pytania dotyczące zakupów w sklepie internetowym

Mam pytania dotyczące produktów lub warunków sprzedaży, jak skontaktować się z obsługą?

Nasz zespół specjalistów chętnie pomoże wybrać odpowiednie produkty i udzieli odpowiedzi na wszelkie pytania. Aby skontaktować się z naszym działem handlowym i obsługą klienta:

  • wyślij maila z zapytaniem na adres marketing@jabama.pl
  • zadzwoń na naszą infolinię pod numer +48 790 440 232; +48 512 440 104
  • skorzystaj z czatu online na stronie internetowej
  • jeżeli masz pytanie dotyczące konkretnego produktu, skorzystaj z formularza kontaktowego przez kliknięcie przycisku „Zapytaj o produkt”

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

W pierwszym kroku dodaj produkty, którymi jesteś zainteresowany do koszyka (pamiętaj o wybraniu właściwych wariantów). Aby złożyć zamówienie kliknij ikonę koszyka, sprawdź podsumowanie, wybierz formę dostawy, sposób płatności i kliknij przycisk „Zamawiam”. W następnym kroku sklep poprosi Cię o założenie konta/logowanie, lub o wybranie opcji „Zakupy bez rejestracji”. Następnie wyświetli się podsumowanie zamówienia i przejdziesz do płatności. Skutecznie złożone zamówienie skutkuje otrzymaniem wiadomości mailowej z podsumowaniem zamówienia.

Co dzieje się po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym?

Złożone i opłacone zamówienia są jak najszybciej przekazywane do realizacji. Wybrane towary zostaną zarezerwowane w magazynie, lub zostanie zlecona ich produkcja. W trakcie realizacji zamówienia otrzymasz powiadomienia mailowe na temat realizacji zamówienia (oczekiwanie na płatność/zamówienie w realizacji/gotowe do wysłania). Jeśli towar będzie gotowy do wysyłki, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dokładnej daty dostawy.

Czy otrzymam powiadomienia na temat statusu realizacji zamówienia?

Tak, zmiana statusu zamówienia skutkuje wysłaniem informacji na wskazany w zamówieniu adres mailowy. W ten sposób potwierdzimy otrzymanie płatności, przekazanie zamówienia do realizacji i gotowość do wysyłki zamówienia.

Chcę zmodyfikować lub anulować złożone zamówienie, jak to zrobić?

W celu modyfikacji zamówienia (jeżeli jest jeszcze taka możliwość, przykładowo na wczesnym etapie produkcji) lub anulowania zamówienia niezwłocznie skontaktuj się z obsługą klienta, korzystając z infolinii lub wysyłając maila na adres marketing@jabama.pl.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie w sklepie internetowym Jabama?

Wszystkie formy płatności i najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności w naszym sklepie online opisane są dokładnie na stronie „Formy Płatności”. Za zamówienia online można zapłacić tradycyjnym przelewem bankowym lub z wykorzystaniem płatności online za pośrednictwem systemu płatności Przelewy24, który umożliwia płatność szybkim przelewem online, płatności BLIK lub kartą płatniczą. Sposób płatności wybiera się z po przejściu do koszyka przy składaniu zamówienia.

Gdzie znajdę fakturę pro-forma i fakturę za zrealizowane zamówienie?

Faktura pro forma wysyłana jest automatycznie natychmiast po złożeniu zamówienia w sklepie online. Faktura wysyłana jest na wskazany adres mailowy po wysłaniu zamówienia lub doręczana w formie papierowej w momencie dostawy.

Chcę wynegocjować inne warunki płatności

W niektórych przypadkach możemy ustalić odmienne indywidualne warunki płatności w zależności od potrzeb klientów. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się z działem obsługi pod adresem marketing@jabama.pl

Jakie są opcje dostawy?

Dostępne formy dostawy oraz czas realizacji zamówień opisane są szczegółowo w zakładce „Opcje i czas dostawy”. W zależności od rodzaju produktu i wielkości zamówienia, w sklepie dostępna jest dostawa realizowane bezpośrednio przez sprzedawcę, dostawa kurierem albo odbiór osobisty produktów.

Ile wynosi czas realizacji zamówień?

Czas realizacji zamówienia wskazany jest na karcie każdego produktu i standardowo wynosi 4 tygodnie od opłacenia zamówienia.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, dopuszczamy możliwość osobistego odbioru towarów w przypadku zaznaczenia tej opcji przy składaniu zamówienia, lub po wcześniejszym poinformowaniu obsługi.

Czy mogę zamówić produkty za granicę?

Dostawy produktów do innych krajów niż Polska są każdorazowo uzgadniane ze sprzedającym.

Czy Jabama oferuje usługę montażu produktów?

W przypadku wybrania dostawy Jabama dokonywanej przez sprzedającego, w ramach dostawy realizowana jest także usługa wniesienia i montażu zamówionych produktów. Usługa montażu w ramach dostawy Jabama jest nieodpłatna. Jest to wyjątkowo wygodne szczególnie w przypadku większych zamówień, ponieważ pozwala oszczędzić czas na samodzielny montaż.

Jak złożyć zapytanie dotyczące konkretnego produktu ze sklepu internetowego?

Na podstronie każdego produktu dostępnego w sklepie internetowym dostępny jest przycisk „Zapytaj o produkt”, który przeniesie Cię do formularza kontaktowego. Nasz zespół handlowy postara się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Chcę otrzymać ofertę na produkt ze sklepu.

Wszystkie produkty Jabama mogą zostać kupione w sklepie lub możemy przygotować dla Ciebie spersonalizowaną ofertę, na podstawie której może zostać złożone zamówienie. Jest to dobre rozwiązanie w szczególności w sytuacji, gdy chcesz dokonać modyfikacji w danej konfiguracji stołu roboczego.

Co zawierają oferty na produkty Jabama?

Każda oferta zawiera dokładny opis i specyfikację techniczną produktu, wizualizację lub zdjęcie, cenę produktu, informacje na temat dostawy oraz inne warunki handlowe. Standardowo każda oferta ważna jest 30 dni od daty wysłania.

Czy do produktu dołączana jest instrukcja montażu?

Tak, jeżeli produkt wymaga złożenia do przesyłki dołączona jest instrukcja, która ułatwi prawidłowy montaż produktu.

Chcę uzyskać pomoc w zaprojektowaniu przestrzeni produkcyjnej lub magazynowej.

Jest to oczywiście możliwe w ramach kompleksowej obsługi naszych klientów. Wystarczy, że krótko przedstawisz nam swoją sytuację i potrzeby, a nasi doradcy klienta postarają się udzielić pomocy i wskazówek w zakresie projektu danej przestrzeni produkcyjnej lub magazynowej oraz jej wyposażenia w ramach przygotowania oferty na produkty.

Jak mogę obejrzeć towary dostępne w sklepie?

Publikujemy wiele zdjęć naszych produktów na stronie internetowej oraz na profilach firmowych w mediach społecznościowych i w serwisie YouTube. Prowadzimy także showroom w naszej siedzibie (ul. Lawendowa 75, 05-311 Chrośla).

Czy Jabama prowadzi showroom, w którym można obejrzeć produkty przed zakupem?

Tak, posiadamy showroom w naszej siedzibie (ul. Lawendowa 75, 05-311 Chrośla), który można odwiedzić w godzinach otwarcia firmy (7.00-16.00 w dni robocze), aby obejrzeć wyroby Jabama.

Ile trwa gwarancja na sprzedawane towary?

Standardowy okres gwarancyjny na nasze produkty wynosi 3 lata.

Jak dokonać reklamacji?

Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupionych towarów, złóż reklamację w formie pisemnej, wysyłając ją na adres ul. Lawendowa 75, 05-311 Chrośla, lub w formie elektronicznej na adres marketing@jabama.pl. Rozpatrzymy reklamację najszybciej jak ot możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji.

Czy mogę otrzymać rabat na zamówienie w sklepie internetowym?

W sklepie internetowym Jabama prowadzimy okresowe promocje, w ramach których można dokonać zakupów z wykorzystaniem kodów rabatowych (od 5% do 15% w zależności od rodzaju promocji). Dodatkowo, możliwe jest udzielenie indywidualnego rabatu (np. na większe zakupy). W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym pod adresem marketing@jabama.pl.

Czy mogę zamówić stanowisko robocze w niestandardowej konfiguracji dopasowane do indywidualnych potrzeb?

Tak, stanowiska robocze i stoły warsztatowe dostępne w sklepie to przykładowe konfiguracje – możliwe jest wybranie innych akcesoriów, wymiarów lub dokonanie innych niestandardowych modyfikacji. W takiej sytuacji nasz dział handlowy sporządzi odpowiedni projekt i ofertę, jeżeli napiszesz do nas maila na adres marketing@jabama.pl i krótko opiszesz swoje potrzeby.

 

Konto

Jak założyć konto w sklepie internetowym Jabama?

Można to zrobić klikając przycisk „Zarejestruj się” w prawym górnym rogu strony internetowej i wypełniając formularz rejestracyjny. Przy rejestracji należy podać adres mailowy. Można także założyć konto w sklepie dokonując zamówienia z poziomu koszyka (należy kliknąć w przycisk „Zarejestruj się” w sekcji „Nie mam jeszcze konta”.

Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie internetowym?

Nie jest to konieczne, możliwe jest dokonanie zakupów bez zakładania konta w naszym sklepie internetowym. Wystarczy wybrać opcję „Zakupy bez rejestracji”.

Czy składając zamówienie mogą zalogować się przez Google?

Tak, nasz sklep internetowy dopuszcza taką opcję. Wystarczy kliknąć w przycisk „Zaloguj się przez Google” przy dokonywaniu zamówienia.

Co zyskuję zakładając konto w sklepie internetowym?

Rejestrując się w naszym sklepie, otrzymujesz liczne korzyści jak podgląd realizacji zamówień, podgląd historii zakupów, brak konieczności wprowadzania danych przy ponownych zakupach oraz możliwość otrzymywania rabatów i kuponów promocyjnych.

 

Produkty

Jakie produkty kupię w sklepie internetowym Jabama?

Posiadamy szeroki asortyment produktów pozwalający na kompleksowe wyposażenie zakładów produkcyjnych, warsztatów, laboratoriów i magazynów. Sprzedajemy między innymi:

Czy mogę zamówić stanowisko robocze z innym zestawem akcesoriów niż warianty stołów udostępnione w sklepie internetowym?

Tak, oczywiście. Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym działem handlowym mailowo (na adres marketing@jabama.pl), poprzez czat lub przez formularz zapytania o konkretny produkt (np. ten, który chciałbyś zmodyfikować). Nasz dział handlowy przygotuje dla Ciebie spersonalizowany projekt stanowiska oraz jego wizualizację i prześle ofertę na jego zakup.

Jakie są standardowe rozmiary blatu stołów Jabama?

Stoły montażowe dostępne są w standardzie w aż 6 wariantach: 1200x700, 1500x700, 1800x700, 1200x900, 1500x900, 1800x900 mm.

Czy mogę zamówić stół roboczy w innym rozmiarze niż standardowy?

Tak. Produkujemy stoły robocze w 6 standardowych rozmiarach, ale wykonujemy także stoły w rozmiarach niestandardowych na zamówienie klienta.

Czy mogę dowolnie dobierać i łączyć dodatki do stanowisk roboczych?

Tak, stanowiska robocze dostępne w sklepie to tylko przykładowe konfiguracje. Możemy dowolnie personalizować stanowiska aby dopasować je w 100% do konkretnych potrzeb klienta. Nasz dział handlowy może szybko przygotować ofertę na tego typu personalizowane stanowiska.

Jakie akcesoria mogę zainstalować w stole roboczym?

Udostępniamy klientom szeroką ofertę dodatków do każdego rodzaju stołów. W stołach Jabama możemy zainstalować przykładowo:

  • Oświetlenie (centralne, podpółkowe, boczne)
  • Półki (górne, dolne podblatowe, z separatorami na kartony, uchylne)
  • Akcesoria PC (uchwyty monitora, uchwyty i szuflady na klawiaturę, pólka na PC i drukarki)
  • Akcesoria do pakowania paczek (rolki na folię, obcinarki, separatory, dyspensery do taśmy)
  • Panele perforowane z uchwytami
  • Pojemniki magazynowe
  • Listwy zasilające, kanały kablowe
  • Szafki narzędziowe z szufladami lub półką

Jako producent możemy także zaprojektować stoły dostosowane do montażu najróżniejszych niestandardowych elementów – masz gwarancje, że wykonamy dla Ciebie dokładnie takie stanowisko robocze, jakiego potrzebujesz.

Jakie rodzaje regulacji wysokości stołów mogę wybrać?

Oferujemy stoły o stałej wysokości ( standardowo 800 mm), stoły z regulacją płynną na śrubach, stoły regulowane elektrycznie na kolumnach oraz stoły regulowane na korbę. Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem „ Jaki rodzaj regulacji stołu wybrać” na naszym blogu.

Czy rozmieszczeni i wysokość dodatków montowanych na górnej ramie stołu jest regulowana?

Tak, w stołach o stałej wysokości dodatki na ramie górnej regulowane są na otworach rozmieszczonych co 80 mm. Dla stołów regulowanych dodatki na tylnych wspornikach regulowane są płynnie.

Jaki jest standardowy udźwig stołów montażowych i stołów warsztatowych?

Standardowo udźwig wynosi 300 kg rozłożonych równomiernie. Dla stołów warsztatowych (przeznaczonych do cięższych prac) udźwig wynosi od 400 do 500 kg.

Czy wykonujecie wszystkie rodzaje stołów w wersji z elektryczną regulacją wysokości?

Tak, każdy z typów stanowisk roboczych Jabama dostępny jest w wersji z elektryczną regulacją wysokości w zakresie 680-1070 mm.

Z czego wykonane są blaty stołów roboczych Jabama?

Standardowo blaty naszych stanowisk wykonane są z odpornej płyty melaminowanej o grubości 18 mm (mniejsze rozmiary) lub 25 mm (większe rozmiary). Dodatkowo, stoły warsztatowe mogą mieć blat wykonany ze sklejki liściastej grubości 30 mm, która może być dodatkowo pokryta blachą lub gumą. Więcej informacji o rodzajach blatu znajduje się w poradniku „Wybierz odpowiedni blat stołu roboczego” na naszym blogu.

Czy wykonujecie stoły przemysłowe i inne meble przemysłowe w wersji ESD z ochroną antystatyczną?

Tak, produkujemy szeroko rozpoznawalne na rynku stacje robocze w pełnej wersji ESD z przewodzącymi blatami i elementami metalowymi malowanymi farbami przewodzącymi. Produkujemy także inne meble ESD, jak np. szafy i regały. Dystrybuujemy także inne elementy wyposażenia ESD i cleanroom.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl