Płacąc za zakupy w naszym sklepie wybierz jedną z poniższych metod płatności:
- tradycyjny przelew bankowy (zwykły) - płatny na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 7 dni od złożenia zamówienia
- płatność online - Przelewy24 (szybkie płatności lub przelew)
Przelewy 24 to system płatności online, umożliwiający dokonanie szybkiej płatności za zakupy. Dzięki płatnościom z wykorzystaniem platformy Przelewy 24 możesz bezproblemowo dokonać płatności ze swojego konta bankowego, płatności BLIK, lub kartą płatniczą.
Najczęściej zadawane pytania dotyczące płatności:
1. Jak wybrać metodę płatności przy zakupie?
Po dodaniu produktów do koszyka, kliknij w ikonę koszyka w prawym górnym rogu strony. Wyboru płatności dokonasz zaznaczając preferowaną opcję w sekcji "Płatność" bezpośrednio pod podsumowaniem zawartości koszyka, po prawej stronie od sekcji "Dostawa". Po zaznaczeniu preferowanej formy płatności oraz dostawy kliknij przycisk "ZAMAWIAM".
2. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam od Sprzedawcy dokument sprzedaży?
Tak, niezależnie od wybranej metody płatności po złożeniu zamówienia automatycznie wyślemy do Ciebie wygenerowaną przez system fakturę proforma.
3. Czy po opłaceniu zamówienia otrzymam potwierdzenie otrzymania płatności przez Sprzedawcę?
Tak, każda płatność odnotowana w systemie spowoduje zmianę statusu realizacja zamówienia z "Oczekiwanie na płatność" na "W trakcie realizacji" i wysłanie wiadomości mailowej z informacją na temat zmiany statusu zamówienia.
4. Z jakich metod płatności mogę skorzystać wybierając płatność za pomocą systemu Przelewy24?
Płacąc za pośrednictwem Przelewy24 możesz skorzystać z płatności BLIK, kartą płatniczą, przelewu natychmiastowego.
5. Na jaki numer rachunku powinienem dokonać płatności w przypadku wybrania płatności przelewem tradycyjnym?
Dokonując przelewu tradycyjnego skorzystaj z następujących danych do przelewu:
Jabama Polska sp. z o.o.
ul. Lawendowa 75, 05-311 Chrośla
PKO Bank Polski S.A.
Numer rachunku: 90 1020 1127 0000 1302 0423 8010
6. Czy sprzedawca pobiera prowizje za wybranie konkretnej metody płatności?
Nie, żadna z dostępnych w sklepie internetowym płatności nie powoduje naliczenia dodatkowej prowizji.
7. Jak wyglądają płatności za zamówienia dokonane bez pośrednictwa sklepu internetowego (na podstawie przedstawionej oferty)?
Zamówienia dokonane poza sklepem internetowym powinny być opłacone przelewem tradycyjnym w ramach przedpłaty przed dostarczeniem zamówienia do klienta na podstawie wysłanej przed dostawą faktury proforma. Dla dużych zamówień i stałych klientów możliwe jest ustalenie indywidualnych warunków i terminów płatności.