
Historia i rozwój
Firma Jabama rozpoczęła działalność w 2007 roku. Od samego początku przyświecał nam cel budowania marki na doskonałej jakości naszych wyrobów oraz zaufaniu naszych klientów. Dzięki temu przez ponad 14 lat funkcjonowania na rynku rozwijaliśmy się w bardzo dynamicznym tempie. Obecnie dysponujemy dwoma halami produkcyjnymi, wyposażonymi w obszerny park maszynowy, który wciąż się rozrasta, aby w jak największym stopniu usprawnić procesy produkcji i poszerzyć asortyment oferowanych produktów.
Wyjątkowe podejście
Od konkurencji odróżnia nas kwestia indywidualnego podejścia do naszych klientów oraz kompleksowość wykonywanej pracy. Do każdego z zamówień podchodzimy bardzo poważnie:
Krok 1: Przeprowadzamy konsultacje i przygotowujemy dopasowany do potrzeb klienta projekt.
Krok 2: Dobieramy odpowiednie materiały i iniciujemy optymalny proces produkcji.
Krok 3: Dostarczamy i montujemy gotowe wyroby w miejscu wskazanym przez klienta.
Przez cały okres realizacji zamówienia, firmowy zespół doświadczonych fachowców i inżynierów jest w nieustannej dyspozycji dla naszych kontrahentów.
Międzynarodowe doświadczenie i wszechstronność
Istotny jest również fakt, że nie ograniczamy się do jednej kategorii wyrobów i chętnie podejmujemy rzucane nam wyzwania. W trakcie wielu lat działalności zdobyliśmy bogate doświadczenie w zakresie produkcji wyposażenia dla hal przemysłowych, warsztatów, magazynów, sklepów, laboratoriów, szkół, czy szpitali. Zaufały nam już instytucje publiczne oraz klienci z małych oraz dyżych przedsiębiorstw na terenie kraju oraz zagranicy. Nasze stoły i inne produkty znajdują się w wielu polskich miastach i zagłębiach przemysłowych, oraz m.in. na terenie Francji, Niemiec, Czech, Rumunii i Białorusi.
Zapraszamy do przejrzenia naszej oferty na stronie internetowej, w której znajdą Państwo produkty takie jak:
- wysokiej jakości stoły montażowe, warsztatowe, laboratoryjne
- stoły do pakowania
- stanowiska robocze
- wózki transportowe
- regały magazynowe