GODZINY PRACY 7:00 - 15:00   INFOLINIA +48 790 440 232 ; +48 512 440 104  E-MAIL: marketing@jabama.pl          

Wersje językowe
O firmie

Kim jesteśmy?

Jabama Polska sp. z o.o. jest jednym z wiodących polskich producentów stanowisk roboczych, mebli przemysłowych i innego wyposażenia dla przemysłu i logistyki. Działamy na rynku od ponad 17 lat, w tym okresie ugruntowaliśmy silną pozycję i stworzyliśmy rozpoznawalną w Polsce i za granicą markę wyposażenia dla przemysłu. Nasza nowa siedziba znajduje się w Chrośli pod Mińskiem Mazowieckim. Posiadamy duży i wydajny zakład produkcyjny (ponad 1400 m2 przestrzeni produkcyjnej i 1200m2 przestrzeni biurowej) z nowoczesnym centrum badawczo-rozwojowym, wyposażony w nowoczesny park maszynowy. Dzięki temu jesteśmy w stanie w krótkim czasie realizować nawet największe zamówienia, przez co stanowimy sprawdzonego i godnego zaufania partnera.

 

Jakie mamy doświadczenie?

Zrealizowaliśmy tysiące najróżniejszych projektów, obsługując każdy rodzaj klientów – od małych rodzimych firm do międzynarodowych korporacji oraz instytucje sektora publicznego (w tym laboratoria uniwersyteckie, wojsko, policję, szkoły). Dobrze znamy potrzeby firm z każdej branży i sektora: współpracowaliśmy między innymi z firmami z branży elektronicznej, automotive, automatyzacji, zbrojeniowej, kosmicznej oraz szeroko pojętej logistyki. Dzięki temu mamy olbrzymie doświadczenie i wiemy czego oczekują nasi klienci.

 

Co produkujemy?

Naszym głównym celem jest dostarczanie narzędzi i rozwiązań umożliwiających optymalizację procesów produkcji oraz rozwój mocy produkcyjnych fabryk, magazynów, warsztatów i laboratoriów. W naszej ofercie mamy wysokiej klasy stacje robocze i inne meble przemysłowe, jak wózki transportowe, szafy, regały, stojaki oraz wyposażenie ESD.

Naszym flagowym produktem są ergonomiczne stanowiska robocze wysokiej klasy o różnorodnych zastosowaniach. Nasza oferta stołów roboczych jest najszersza na rynku i obejmuje między innymi:

  1. uniwersalne modułowe stoły montażowe dla przemysłu
  2. stoły do pakowania i kompletacji paczek dla magazynów, centrów wysyłkowych
  3. wytrzymałe stoły warsztatowe dla warsztatów, serwisów, ślusarni i garaży
  4. stoły do montażu szaf rozdzielczych i automatyki
  5. stoły szlifierskie
   

Międzynarodowe doświadczenie

Z naszego wyposażenie korzysta nie tylko wiele firm w Polsce, ale jesteśmy także rozpoznawalną marką za granicą – głównie w Europie (Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Czechy, Rumunia, Słowacja i wiele innych krajów), ale eksportowaliśmy nasze wyroby także do obu Ameryk. Dzięki temu mamy bogate międzynarodowe doświadczenie we współpracy z zagranicznymi kontrahentami i chętnie angażujemy się w zagraniczne projekty.

 

Czym wyróżniamy się na tle innych?

  • Elektryczna regulacja, wersje ESD, wersje mobilne

Jako jedyni na rynku oferujemy stacje robocze każdego typu z najbardziej ergonomiczną elektryczną regulacją wysokości. Oferujemy także stanowiska i inne meble przemysłowe w pełnym wykonaniu ESD, co jest szczególnie przydatne dla przemysłu elektronicznego. Większość naszych stanowisk można wykonać także w wersji mobilnej z zestawem kół.

  • Jakość przede wszystkim

Projektując nasze produkty, nie skupiamy się tylko na maksymalizacji zysku, ale na stworzeniu porządnych i wytrzymałych stołów roboczych i innych elementów wyposażenia, które będą znacznie wyróżniać się jakością, funkcjonalnością i wysokim poziomem ergonomii. Powtarzane przez innych producentów jak mantra hasła marketingowe wcielamy w życie i przekuwamy w wytyczne, którymi konsekwentnie kierujemy się projektując nasze wyroby.

 

Jak podchodzimy do relacji z klientami? Kompleksowe wsparcie przed zakupem i w trakcie użytkowania naszych wyrobów

Zależy nam na budowaniu długich i przyjaznych relacji z naszymi klientami. Wierzymy, że kluczem do tego jest wzajemne zaufanie, profesjonalizm i nasza zdolność do skutecznego identyfikowania, a następnie adresowania konkretnych potrzeb naszych klientów.

  1. Wywiad z klientem, ustalenie potrzeb, doradztwo: Proces zakupowy zaczyna się od wywiadu z klientem i analizy jego potrzeb, w trakcie tego etapu chętnie doradzamy i dzielimy się z klientami naszym doświadczeniem w zakresie optymalnego projektowania układu i elementów wyposażenia zakładu przemysłowego.
  1. Projektowanie dopasowanego do potrzeb wyposażenia, prototypy: Następnie, w oparciu o dokonane ustalenia, projektujemy zindywidualizowane stacje robocze i dobieramy inne elementy wyposażenia, aby przedstawić klientowi ofertę. Jeżeli jest taka potrzeba, produkujemy prototypy, które można przetestować.
  1. Wydajna produkcja: Po uzgodnieniu projektu przystępujemy do produkcji wyposażenia. Dzięki nowoczesnej fabryce i dużym mocom produkcyjnym jesteśmy w stanie szybko realizować duże i personalizowane zamówienia.
  1. Szybka realizacja zamówień, dostawa i montaż: Wyprodukowane wyroby wysyłamy w uzgodnione miejsce, gdzie dokonujemy ich instalacji. Jeżeli jest taka potrzeba, montażu produktów dokonuje nasz zespół doświadczonych monterów.
  1. Wsparcie w okresie użytkowania naszych produktów: Co ważne, nie zapominamy o naszych klientach po realizacji zamówienia – jeżeli zachodzi taka potrzeba serwisujemy nasze produkty, można je też modyfikować i domawiać poszczególne akcesoria. Współpracując z nami zyskujesz nie tylko dobry produkt, ale także nasze wsparcie i dostęp do naszego know-how.

 

 

Sklep online Jabama - łatwo i prosto zamów całe wyposażenie do swojego zakładu

Dla wygody naszych klientów prowadzimy i stale rozbudowujemy nasz sklep internetowy, w którym w łatwy sposób zamówisz stacje robocze i inne meble czy wyposażenie, nie tylko samych zakładów produkcyjnych czy magazynów, ale także biur, pomieszczeń socjalnych. Oferujemy szeroki asortyment wyposażenia naszej produkcji oraz starannie wybieramy i testujemy innych dostawców, dzięki czemu zrobisz u nas kompleksowe zakupy.

 

Dbamy o środowisko, lokalną społeczność i naszych pracowników

Prowadząc naszą działalność nie zapominamy o zrównoważonym rozwoju. Dbamy o ekologię, pozyskując energię z odnawialnych źródeł, sadząc nowe drzewa, używając materiałów pochodzących z recyklingu i zwracając uwagę na odpowiedzialną gospodarkę odpadami. Jednocześnie angażowaliśmy się i mamy w planach coraz więcej angażować się w prospołeczne inicjatywy. Zależy nam także na dobrostanie i zadowoleniu naszych pracowników: oferujemy przyjazne, komfortowe i przejrzyste warunki pracy, dofinansowane pakiety medyczne i ubezpieczeniowe. Staramy się także budować zgrany zespół i dobrą atmosferę.

 

   

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl